logo
Biuletyn Informacji Publicznej
Muzeum Historyczne w Ełku
logo Ełk
logo BIP

Informacje o naborze

Ogłoszenie Specjalista ds. Organizacji Wystaw
Status
Aktualne
Etap
Ogłoszenie
Miejsce pracy
Muzeum Historyczne w Ełku
Wymiar etatu
1
Ilość etatów
1
Wydział
Muzeum Historyczne w Ełku
Ogłoszono dnia
16-10-2025
Termin składania dokumentów
30-10-2025 09:00
Nr ogłoszenia
2/2025
Zlecający
Muzeum Historyczne w Ełku

Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie – wyższe mile widziane kierunki humanistyczne, artystyczne;
  2. Odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
  3. obsługa komputera, znajomość podstaw programów do obróbki zdjęć/filmów 
  4. umiejętność pracy w zespole,
  5. dyspozycyjność, odpowiedzialność i zaangażowanie w pracy,
  6. komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  7. umiejętność przewidywania, planowania.
  8. dobra organizacja pracy, umiejętności planowania i rozwiązywania problemów,
  9. samodzielność, kreatywność,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, związane z organizacją przedsięwzięć kulturalnych
  2. Znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka niemieckiego
  3. prawo jazdy kat. B, 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. koordynowanie procesu realizacji projektów wystawienniczych i innych wydarzeń kulturalnych;
  2. przygotowywanie harmonogramów i kosztorysów wystaw na nadchodzące lata;
  3. współpraca z pozostałymi Działami Muzeum w zakresie realizowanych projektów wystawienniczych i wydarzeń kulturalnych;
  4. koordynowanie procesu aranżacji wystaw, w tym koordynowanie prac zleconych podmiotom zewnętrznym;
  5. koordynowanie współpracy z podmiotami zaangażowanymi w realizację projektów wystawienniczych i wydarzeń kulturalnych (np. graficy, tłumacze, drukarnie, inne muzea itp.);
  6. współpraca w zakresie montowania wystaw z innymi działami Muzeum;
  7. angażowanie się w pozyskiwanie zbiorów na organizowane wystawy;
  8. tworzenie treści promocyjnych (tekstów, grafik, wideo) do projektów wystawienniczych i wydarzeń kulturalnych na stronę Muzeum oraz media społecznościowe;
  9. nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami.

Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę w wymiarze czasu pracy - 1,
  2. pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 6 m-cy,
  3. planowany termin zatrudnienia –  listopad 2025r.,

Praca odbywać się będzie w obiekcie Muzeum Historycznego w Elku przy ul. Wąski Tor 1
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Muzeum Historycznym w Ełku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł 0 %.

Wymagane dokumenty

  1. curriculum vitae /CV/,
  2. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane uprawnienia, wykształcenie, staż pracy,
  3. podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kadrowe w Muzeum Historycznego w Ełku (według załącznika)

Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych

a. Termin
2025-10-30 09:00:00
b. Sposób

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 30 października 2025 roku do godz. 9:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Specjalista ds organizacji wystaw”

1. osobiście w siedzibie Muzeum Historycznego w Ełku - Dział administracyjno-kadrowy, lub
2. pocztą tradycyjną na adres – Muzeum Historyczne w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Wąski Tor 1, lub
3. pocztą email na adres: i.nowalska@muzeum.elk.pl 

c. Miejsce

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Muzeum pocztą po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczeni wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w  ogłoszenia o naborze. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu zostaną odesłane kandydatom. Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Załączniki

1. 862467360_Klauzula informacyjna RODO.pdf (209.6 KB)
Data wprowadzenia do BIP: 15-10-2025 17:59 | Data wytworzenia informacji: 15-10-2025

Rejestr zmian

Osoba, która wytworzyła informację:
Iwona Nowalska
Osoba, która odpowiada za treść:
Rafał Żytyniec
Czas publikacji informacji:
16-10-2025 13:27
Wprowadzający informację:
Iwona Nowalska
Liczba wyświetleń informacji:
460
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji